روزنوشت جمعه
































دلنوشته های دخترمردادی

سلام عشقای من خوبید؟

امروز صبح ساعت10ونیم بیدارشدم واومدم تواتاق اهنگ گوش دادم یکم فیلم دیدم بعدش اومدم پای نت ونماز خوندم وناهار خوردم وپای نت بودم که زنگ زدند وگفتند خانوم همسایه مامان بزرگم فوت کرده خیلی سخته هردوزنم ومرد تویک روزمردند اماده شدیم ورفتیم خونه مامان بزرگم دایی هام خواب بودند مامانم رفت تعزیه من هم اس بازی تا اینکه همه دایی هام اومدند وشوهرخاله ام هم اومد یکم بودیم وداییم وزنداییم قلیون میکشیدند  ماهم رفتیم بیرون وداییم اومد دنبالمون ودایی ها هم اومدند خونمون بعد زنداییم زنگ زد گفت میوه بخرید که مهمون داریم دایی کوچیکه رفت میوه بخره الان یک حرفی از بابام شنیدم کلی دلم شکست اومدم تواتاق تا روزنوشت روآپ کنم

یکم خوشحالم چون پرسپولیس یک برصفر جلواز گسترش فولاد شکلک های شباهنگShabahangبعدش شام وخواب 

 

دوستووووووون دارمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 22 شهريور 1392سـاعت 21:37 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir